Tinimtex Editia 70 la Pavilionul Expozitional Mamaia

Tinimtex Editia 70 la Pavilionul Expozitional Mamaia

Acasa  /  Evenimente  /  Diverse  /  Pagina curenta

Tinimtex Editia 70 la Pavilionul Expozitional Mamaia – 12 mai 2017

 

10 – 14 mai 2017, Pavilionul Expoziţional, Centrul de Afaceri Eurolitoral

Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, organizează, în perioada 10 – 14 mai 2017, a70-a ediție a Târgului Naţional de Îmbrăcăminte – Încălţăminte TINIMTEX, cel mai mare eveniment de profil din țară în domeniul industriei ușoare, cu tradiţie pentru zona Dobrogea.

Această ediție a TINIMTEX publicul constănţean se va putea bucura în cadrul evenimentului, de oferte speciale la cele mai noi colecții de haine, pantofi și accesorii, articole menite să răspundă tuturor gusturilor cumpărătorilor.

Numărul mare de participanţi și suprafața ocupată, confirmă faptul că TINIMTEX se bucură de notorietate pe piața expozițiilor de profil și reprezintă un eveniment din ce în ce mai atractiv pentru expozanți si mai ales pentru cumparatorii constănțeni.

Locul de desfășurare și amplasare:

  • Pavilionul Expozițional Mamaia – Confecții textile adulți, tricotaje, lenjerie, articole copii, articole home – deco.
  • Centrul de Afaceri Eurolitoral (Fostul Bingo Europa, vis-a-vis de Pavilionul Expoziţional) din staţiunea Mamaia – Încălțăminte și marochinărie, genți și accesorii, confectii din piele si blana.

Avantaje B2B:

  • Contactarea potenţialilor distribuitori / vânzători. TINIMTEX este singurul târg din ţară cu o pronunţată componentă de contractare. Ediţie după ediţie, zeci de comercianţi iau cu asalt producătorii care participă la eveniment, pentru a încheia parteneriate.
  • Promovarea produselor pentru întreaga perioadă a anului viitor sau cel puţin pentru sezonul următor.
  • Contactarea de noi potenţiali clienţi.
  • Identificarea unor noi perspective de afaceri.
  • Consolidarea legăturii cu clienţii cunoscuţi.
  • Observarea competitorilor.
  • Identificarea unor noi segmente de piaţă pentru plasarea produselor.

Avantaje B2C:

  • Vânzările directe – 5 zile (dintre care 2 de weekend) în care veţi intra în contact direct cu cumpărătorii.
  • Testarea unei pieţe extrem de dinamice.
  • Forma cea mai rapidă şi eficientă de a câştiga un procent din piaţă.
  • Schimb de experienţă utilă pentru cunoaşterea tendinţelor pieţei.

Statistici:

Din punct de vedere al clienţilor finali, evenimentul este destinat, în general, consumatorilor cu vârste cuprinse între 18 – 60 de ani, la nivelul judeţului înregistrându-se un procent de peste 70% populaţie urbană (mai mult de 470.000 de locuitori), Constanţa fiind, dupa capitala, oraşul cu cea mai mare putere de cumpărare din ţară.

Din punct de vedere al contractarilor, TINIMTEX beneficiază de o excelentă reputaţie, concretizată într-un portofoliu generos de contracte încheiate între producători şi comercianţi.

Perioadele în care este organizat TINIMTEX sunt esenţiale pentru producătorii şi comercianţii din industria uşoară, care prezintă, pe parcursul întregului an, o gamă completă de produse, acoperind fiecare anotimp şi momentele cheie din preajma, precum acesta al sărbătorilor din primăvară.


  • Detalii
  • Galeria
  • Etichete
  • Mai mult